Pizza..

Ja nu har jag skurat å spolat ur badrummet..

så nu borde skit lukten vara borta hahahaha säkert bara jag som har fått för mig att de luktar Bajs överallt efter lillemans STORA bajs incident..

Jag vart as sugen på en viking kebab från bella men tror inte putte kommer va me på dom noterna han e nämligen inte så där jätte förtjust i den pizzan av nån konstig anledning jag fattar då inte varför för dn e ju svin god :)

Ska försöka plocka undan allt skit från köksbordet idag åxå de blir precis som vårat data bord en avlastningsbänk eftersom vi typ aldrig äter i köket så lägger man bara en massa grejer på de men nu e jag trött på skiten så får se om jag orkar ta tag i de idag annars blir de fan imorrn om jag mår bra imorrn..

Idag har jag inte mått illa hittils kanske man ska säga hehehe dagen e ju inte slut än..

 

Måste komma ihåg å bada lilleman en gång till ikväll :)

Jag ska duscha ikväll åxå skulle behöva starta en maskin men fan vad jag hatar å tvätta varför vet jag inte tycker bara att de e sååå sjukt tråkigt..

 

Nä nu e de nån liten grinig kille som ropar på sin mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0