Pinsamt...

Ja Michaela ringde igår å fråga om vi skulle träffas me barnen å leka i lekparken å jag sa att jag skulle prata me putte å be honom ringa anders eftersom min mobil e tom på pengar..

Vi åkte till farmor innan vi skulle kolla på huset å sen gick vi å kolla på huset å de va ju ett skämt, sen skulle putte tvätta bilen å greja å då sa jag då får du ringa anders å säga att vi inte kommer.. Sen började han me bilen å klockan sprang i väg å jag tänkte inte mer på de förrns vi satt i soffan på kvällen å kolla på tv då frågade jag du ringde väl anders?? Nä svarar han de trodde jag du skulle göra... Killar alltså..
Så nu är de lagom pinsamt tycker jag....


Idag skiner i alla fall solen å de tackar vi för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0