Ont i ryggen..

Jag har sååå ont i ryggen å så har jag sovit såå dåligt..

Jag får ont hur jag än ligger känns de som :(

Markus åt ingen välling inatt utan höll sig till 05:30 i morse å då fick putte ge honom mat eftersom hans klocka ändå ringer då :)

Idag vet jag inte vad som händer blir nog å ta de lugnt me tanke på min rygg för den gör verkligen skit ont..

Å Markus hosta e ju fortfarande kvar så de blir å vara inne..

 

Jag skrev lite me Emma på msn igår å då skrev hon att hon å hennes mamma skulle åka till ullared så nu springer dom nog runt där å rycker i allt fint..

Jag kan ju erkänna att jag e skapligt avis jag skulle åxå vilja vara där å shoppa..

Gud så kul så jag kommer tänka på dom hela dagen å att deras kundvagnar bara blir fullare å fullare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0