Mys å bus i massor..

ja efter att jag hade plockat lite i köket så tänkte jag att jag skulle lägga mig en stund å vila men de tyckte inte lill prinsen utan han hade andra planer för sin mamma :)

Så de vart en massa mys å bus i hans rum vi härja runt i 1 timme sen vart jag yr å de passade ganska bra för lilleman skulle ändå äta lite mat..

Å efter allt bus så åt han kanon bra å så fick han lite mjölk till maten :)

Så nu sitter vi här å smälter hans mat hehehehe till lite nalle puh å på att putte ska komma hem så klart..

Jag har lite ont i huvudet undra om de e vädret eller????

 

 


Kommentarer
Postat av: Hoppelajnen - Psyco dad (Jasons pappa)!

sv: Jason tackar för din röst! :)

2010-05-31 @ 15:26:27
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0