Markus...

Ja Markus är mannen i mitt liv, mitt allt..
Han är min STORA kärlek... Jag älskar honom över allt annat..
Och på söndag blir han redan 1 år... Jag minns förlossningen som om den vore igår..
Jag minns känslan som sprang igenom hela min kropp när jag såg honom för första gången..
En sån lycka går inte att beskriva med ord..

Den lyckan känner jag självklart varje dag..
Ibland kan jag börja gråta när jag tittar på honom men det är bara för att jag är världens lyckligaste å det är han som får mig att känna den lyckan å glädjen..

Kärleken man känner för sina barn är den starkaste kärleken som finns..
Jag skulle kunna dö för Markus utan att tveka..
Han är mitt allt å jag kommer göra allt för honom han är en sån otroligt bra förklaring på vad kärlek är :)
När jag tittar på honom så bara ler jag av lycka..
Å när han ler mot mig då bara känner jag hur mycket han älskar mig tillbaks..

Ett liv utan Markus det finns inte..
Han är guldklimpen i mitt liv det är han som gör livet värt att leva det är han som gör att det är kul att kliva upp ur sängen på morgonen..
Det är han som gör vardagen speciell..

Markus mamma och Pappa älskar dig mer än livet själv och du kommer bli världens bästa å goaste storebror..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0