Lördag..

Ja då va det redan Lördag..

Gårdagen den bara sprang iväg.. Vi grillade Kebabspett igår å till de vart de pommes å lite olika såser å självklart en massa tomater för min del :)
De va gott å mätt blev man kan jag lova..

Det blir även grillning idag men då blir de fjärilskotletter, potatisgratäng kall beasås å en massa tomater :)
Så jag längtar redan tills vi ska äta shit va gott de kommer att bli..

Jaha vad ska man hitta på idag då???
Jag hade velat åkt till lekparken me lilleman men de blir nog inget me de för de blåser alldeles för mycket å eftersom hans hosta inte e helt borta än så känns de bara dummt..

Så vi får se vad som händer idag..
Jag ska försöka bli bättre på å ta bilder så jag kan lägga ut här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0