Kämpar på...

Jag mår fortfarande dåligt men har inte ringt Putte än utan jag kämpar på så gott de går här hemma..

Ja la precis lilleman me en flaska välling får se om han somnar då ska jag nog passa på å vila för jag har tömt diskmaskin å fyllt den igen så den är nog klar snart men oj så yr jag va när jag hade gjort de..

Fick i mig lite pasta till lunch bättre än inget..

Sen när lilleman vaknar om han ens somnar vill säga då e de dags för honom å äta..

Vällingen är mest en hjälp för honom å somna, ni som har barn förstår vad jag menar..

 

Skulle behöva städa det ser ut som en bomb här hemma men som ni säkert redan har förstått så finns de ingen ork alls till det idag känner mig helt färdig vilket jag har gjort ett par dagar nu..

Är väl lillen som roffar åt sig där inne hehehehe.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0