Go Morron...

Ja då har man hostat sig igenom ännu en natt..

Riktigt jobbigt är det man får ju inte sova som man skulle vilja för man vaknar ju hela tiden av allt hostande :(

Så nu måste jag ha nåt för halsen när jag är ute för vill fan inte att de blir värre..

 

Lilleman sov hela natten skönt som tusan.. Ett under att han inte vakna av allt mitt hostande..

På fredag är det ultraljud de närmar sig me stormsteg.. Ska bli sååå kul å få se den lilla krabraten..

Hoppas dom kan se könet vore kul å veta i förväg.. Vi blir självklart lika glada oavsett om de e en pojke eller en flicka...

Det är en såån känsla när man får se den lilla på skärmen å se hur den rör sig såå mysigt..

 

Idag verkar de som vi fåe njuta av lite solsken :)

Vi ska ner på stan å byta lillemans pool de va hål i den :(

Hoppas dom finns kvar så man kan få en ny.. Fanns bara en kvar när vi köpte den men dom borde ju ha fått in fler tycker jag.. Hoppas de.

Nä hä de va nog allt för tillfället ha en bra dag så hörs vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0