Glad/Ledsen

Igår berättade syrran å hennes kille att dom ska få barn 1 vecka före mig å putte vilket är skit kul jag är verkligen jätte glad för deras skull..
Men mamma sa en sak som gjorde mig ganska ledsen jag stod bredvid henne å heidi å så säger hon till Heidi du kommer bli världens bästa mamma å då kände jag bara jaha är jag en dålig mamma i hennes ögon lr???
Jag fattar inte varför jag bryr mig om vad fan hon tycker egentligen men de där tog hårt för jag älskar Markus över allt annat han är mitt liv mitt allt jag skulle dö för honom utan att tveka å de e mer än hon skulle göra för sina barn..
Å sen vart alla så glada över hennes graviditet medans min graviditet inte alls kändes lika viktig :(
Vet inte om de e mina hormoner som gör mig känsligare än vanligt men jag känner mig inte värd ett skit i deras närvaro...

Å så är de ju morsdag å linas födelsedag idag jag vet inte hur jag ska göra om jag ska åka dit å fira dom eller skita i de... Varför ska jag anstränga mig liksom???
När jag vet vad dom tycker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0