Fullt ös..

Ja de känns som de har vart fullt ös hela dagen..

Vi va iväg å hjälpte Heidi å Emil me deras tumlare, å nu har jag precis lagt lilleman efter att ha badat å ätit sin kvällsmat.. Vart lite senare än tänkt så jag får nog ta min dusch imorrn för nu börjar lyxfällan som jag bara MÅSTE se.. Dummare personer får man fan leta efter jag fattar inte hur dumma dom får bli me tanke på skiten dom sätter sig i.. IDIOTER är allt jag har att säga..

 

Imorrn e de Fredag Nice som fan..

Då blir de nog slagsta glass me Heidi å Emil om de e fint väder å beroende på när Emil slutar...

Nä nu kallar tv:n


Kommentarer
Postat av: Akselnikita

I like your website alot...its lots of fun...

2011-11-07 @ 07:26:02
URL: http://akselnikita.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0