Full rulle..

Ja här har de vart fullt ös medvetslös känns de som..

Markus har vart jätte grinig å gråtit hela förmiddagen..

Inget har hjälpt, stackart... man känner sig så hjälplös såna här dagar.. Han somna i min famn ja la han i sin säng å han vart hysterisk å så har jag hållt på ett par gånger men tillslut decka han av allt gråt antar jag så de gick å lägga ner honom i sängen utan att han vakna å sen va de bara å springa ut å kissa jason å ringa putte å säga att han inte behöver komma hem på lunchen å rasta jason för att jag äntligen hade fått markus å somna..

 

Å nu sitter jag här i soffan å är helt slut å har så ont i huvudet men de e antagligen efter mina tårar jag släppte..

Jag kan inte hålla gråten inne när han är så där hysteriskt ledsen som han har vart idag de skär i hela hjärtat..

Å inget man gör hjälper de gör ont vill jag lova...

 

Så nu blir de nog bara soffläge för mig tills han vaknar å då hoppas jag att han är pigg å glad så att inte resten av dagen kommer bli som förmiddagen...

 

Ciao så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0