Full rulle..

Ja idag har de vart full rulle..
Erika har vart här å vi har plockat å donat tusen tack för hjälpen gumman :)
Markus har haft feber idag å han har ätit dåligt å vart jätte klängig men nu ligger han i sin säng å sover förhoppningsvis ett par timmar innan han vaknar för lite välling...

De va meningen att Puttes föräldrar skulle komma över imorrn å avlasta mig lite genom å ta Markus på en promenad så jag bara får vara men putte ringde till dom nu på kvällen å sa att de beror på om han har feber imorrn åxå så jag ska ringa dom i morrn förmiddag när jag har tempat honom så får vi se hur de blir..

Erika ska komma hit imorrn i alla fall alltid lika kul å hon ska nog me å kolla på huset åxå får vi se om de kommer lika mycket folk i morrn..

Jag har inte mått illa idag heller vart bara lite yr när jag å erika for omkring som yra höns här hehehe men de gick över efter att jag satt å vila en stund...

Har fan tvättat 3 maskiner idag hoppas de e torrt tills imorrn så man kan tvätta lite till vill fan tvätta ur allt som ligger i tvättkorgen så man kan börja hålla efter igen jag har ju vart så seg å slut i kroppen så jag har ju inte orkat bry mig om nåt :(
Hoppas de e slut på de nu för jag hatar oordning jag vill ha fint runt omkring mig de är då jag mår som bäst så hoppas man orkar hålla efter nu så man inte slappar å de blir som en bomb igen vem vet jag kanske drar ett varv me damsugan å skur moppen imorrn när Erika är här för de går inte annars eftersom Markus är rädd för dammsugaren :(

Erika är min klippa utan henne så skulle jag inte få ihop mina vardagar så tusen tack gumman du anar inte hur mycket du betyder för mig å hur mycket du hjälper mig genom att bara vara här å busa med Markus så jag kan starta en maskin eller what ever..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0