Fredag..

Underbart me Fredag...

De betyder att putte är hemma i helgen..

Vilket jag känner att jag behöver för igår å idag har vart 2 väldigt intensiva dagar igår me bajs incidenten som va riktigt stor å idag me den hysteriskt ledsna Markus..

De e såna dagar man önskar att man va 2 hemma..

Så man kan hjälpas åt...

 

Idag blir de slagsta glass om de fina vädret håller i sig vilket jag hoppas på..

Jag måste ta en dusch när putte kommer hem vågar fan inte göra de nu när han väl sover för då vaknar han väl... Så de får vänta..

Han har fortfarande sin hosta får se hur mycket de är under helgen man kanske måste ringa vårdcentralen å be dom skriva ut hostmedicin åt honom för på apoteket fanns de ju så klart inte till så små..

idag händer de nog inte ett skit (när putte e å jobbar) mena jag..

Jag orkar nog fan inte hitta på nåt orkar inte ens ta rätt på disken de gör jag ikväll för de e ju då min motivation brukar komma konstigt nog..

Man kanske kan grilla imorrn om de e fint väder :)

Ska höra med putte vad han tycker i så fall vill nog jag ha kött, potatisgratäng å beasås fan sååå gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0