.....

Igår fick jag lite gjort här hemma men de är fortfarande mängder kvar att göra :(

Jag tvättade undan 2 maskiner i går å så körde jag en me tröjan putte ville ha tills idag när han åker på kryssning å så blev även diskmaskin startad..

 

Idag ska jag bädda rent i sängen å tvätta undan några maskiner idag med om de finns plats å hänga upp skiten på de e ju de som e nackdelen..

 

Nu sitter vi å väntar på att putte ska komma hem så vi kan åka upp till förlossningen å titta på den lilla i magen :) Vi har tid kl 10..

Vore kul om dom kunde se könet men de återstår att se som sagt :)

 

Idag ska Erika sova här.. Vi ska äta gott å bara vara ska bli sååå skönt för jag behöver ta de lite lugnt me tanke på magen känner av den till å från men vet ju inte vad de beror på å de gör mig rätt stressad...

Å sen den här jävla hostan som aldrig vill ge sig jag blir fan galen... Kan ju inte sova för jag bara hostar..

 

Så här fin va prinsen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0