Drömhuset..

Jag å Putte håller på å budar på vårat drömhus..

Men jag blev väck 07:50 i morse av att Putte ringde på min mobil å sa att dom vi budar emot hade lagt över vårat bud å de första jag sa till putte va men höj vårat bud då..

Så de gjorde han så nu sitter jag som på spikar här hemma..

För ringer Patrik igen då betyder ju de att dom har lagt över vårat bud igen :(

Vi la på 1,9 miljoner så får hoppas att dom andra hoppar av annars måste jag å Putte göra allt vi kan för att få i hop mer pengar för vi har bara 2 miljoner allt som allt å det här huset vill vi inte släppa i första taget..

Vi va å kollade på det igår igen å då va erika å Patriks pappa med å dom sa åxå att de här måste ni kämpa för dom tyckte åxå att de va såååå fint.

 

Så vi får se vad som händer jag hoppas att alla där ute håller både tummar å tår för oss nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0