Dagen så här låångt.

Det har vart en lugn dag idag eftersom de va läkarens ordination igår när jag blev utskriven :)

Har vart hos min farmor å farfar en sväng å de va lika trevligt som alltid Billy kom åxå dit, dom bjöd på jätte god mat å fika.. Vi va nog där i 3 timmar tror jag..

Nu sitter jag framför burken å glor runt lite vattnar mina orkideer åxå det behövdes såg jag :)

Markus ligger å sover lite för tillfället :)

 

Det händer inte så mycket här idag me andra ord...

Jag har haft lite ont i magen under dagen men jag har googlat på blindtarmsinflamation å de stämmer inte riktigt överens med hur å var jag har ont så jag avvaktar lite blir de värre så får jag åka upp annars ska vi prata me barnmorskan på fredag som ska göra ultraljudet..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0