Blev inget..

Nä de blev ingen slagsta glass idag..

Jag hade ingen lust å va inte sugen...

Jag har fått lite gjort idag i alla fall, har tvättat en maskin tvätt å tagit hand om tvätt berget i lillprinsens rum..

tråkigt som satan va de men de va ju ett måste för den högen va enorm..

Vet inte varför jag hatar å plocka undan den rena tvätten.

 

Vi åkte till ekängen en sväng å köpte lite till grillningen imorrn :)

Så de blir å grilla kotletter å till de blir de potatisgratäng å sen tomater för min del sååå gott..

Ska försöka va duktig å lägga köttet i marinad ikväll så de får ligga å dra sig...

Putte köpte cheez ballz å jag köpte vindruvor till Talang 2010 :)

Jag har hamnat i en period där jag blir äcklad av godis, jag äter hellre frukt..

Skummt för så va de verkligen inte när jag väntade Markus då skulle de va fett å äckel päckel hela tiden fy fan..

Kanske därför jag gick upp 25 kg när jag vänta honom hoppas verkligen de blir betydligt mindre denna graviditet..

Vill absolut inte väga så mycket som jag gjorde i vecka 40 me Markus fy fan va mycke de va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0