BAJS

Ja idag har de vart BAJS i mängder.

En stor bajs incident. de va bajs i resesängen, på kläderna hela han till å med i håret.
Så de va ju bara av me kläderna å slänga in dom i maskin å sen ta bort de värsta bajset me tvättlappar å sen va de ju bara ner me honom i badbaljan.
Jag fick ju byta vatten ett antal gånger i badbaljan ville ju inte att han skulle bada i sitt skit så bytte nog vatten 6 gånger tror jag hehehehe.

Sen har jag stått å skurat resesängen som vi har i vardagsrummet så jag kan göra lite annat som tex tvätta, laga mat å så vidare.
För den va åxå utsatt för den stora Bajs incidenten..
Ska skura den lite till senare men den måste torka först..

Sen blir de å skura badrummet i eftermiddag/kväll för jag tycker de luktar bajs där inne..
Hahahaha kanske bara e inbillning men vill inte ta några risker..

Å sen blir de för lilleman å bada en gång till ikväll så man e säker på att han blev helt ren..
Stackarn ni skulle sett hur han såg ut i allt bajs kraken lilla..
Nu sover han i sin säng han vart väl trött av Bajsincidenten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0