Uppe med Tuppen..

Jag vaknade kl 06 idag fy såå tidigt..

Markus har sovit jätte dåligt som vanligt inatt så de har inte blivit mycket sömn för mig heller å när han vaknade vid 06 då gav jag honom välling så somnade han om till 06:30 hahahaha så jag hann ju inte direkt somna om..

Men jag låg kvar i sängen till 07:30 kände inte för å gå upp Å markus va nöjd me de så de va bara å tacka å ta emot :)

Jag ringde mitt jobb direkt kl 08 å ändrade datumet på min mamma ledighet så nu va de fixat känns så skönt faktiskt jag har en förmåga å stressa upp mig om jag vet att de e nåt som måste ändras när de gäller papper å eftersom jag lämnade papprena i fredags så kan jag ju inte direkt ändra de själv så de va bara å ringa direkt å hon skulle fixa de :)

Gud så fint väder de e ute älskar solen :)

De känns som att våren är på väg å de e bara sååå sjukt underbart, dock kommer de ta tid för all denna snö å försvinna men de e bara å ha tålamod :)

Markus åkte lite pulka igår å de va nog sista gången denna vinter för de va inte så bra me snö där man drog pulkan :( Men han väger ju inte så mycket så de gick bra men nu står pulkan på vinden å de känns så skönt för nu ska ju våren komma :)

Markus sitter å kollar på lite nalle puh :) han har precis fått lite gröt i sin lilla magen åxå :)

Han är verkligen världens sötaste bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0