Sova...

Ja inatt sov lilleman hela natten :)

Såå skönt å så vakna han 08 i morse.. Han åt 2 potioner gröt igår vid 19:30 å på de sov han hela natten så de lär ju bli å fortsätta me de..

Å hoppas på att han fortsätter å sova hela nätterna för gud så skönt de va å inte behöva gå upp å ge honom mat.

Idag ska jag å lilleman ut till mitt jobb vid 15 å ficka lite dom ringde igår å fråga om vi ville komma ut.. Å Farmor ska köra dit oss orkar inte ta bussen vet inte varför men känner bara nej fy till de å sen hämtar putte oss..

Så jag måste upp på vinden å hämta bilstolen som vi inte använder längre lilleman har säkert vuxit ur den men farmor kör ju sååå sjukt försiktigt :)

 

Min Prins såååå söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0