Snurrig

Jag vart väldigt yr å snurrig bara så där så de vart ett glas juice å soffan..

Har förberett lunchen så den ligger klar i formen me den goda såsen så nu väntar vi bara på att ugnen ska bli varm så vi kan slänga in den..

Lilleman sover å de har han gjort sen kl 11 så när han vaknar då blir de lunch för honom med å efter de en ren blöja :)

Jag måste fan tömma diskmaskinen å jag hatar de. de e sååå tråkigt :(

Sen måste jag ta reda på tvätten å de e ju inte så där jätte kul..
Sen när Patrik har slutat så ska vi iväg å kolla om en grej finns kvar som han ska få i 1 års pressent av sin farmor å farfar den är verkligen super tuff så vi får hålla tummarna men den va ju ganska dyr så de kanske drar folk från att köpa den vi får hoppas på de i alla fall :)
Nä nu ska jag kolla om ugnen e varm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0