Natten...

Ja natten kan jag inte klaga över :)

La våran lilla buse vid 21 strax innan å han vakna första gången 05:30 å ville ha mat å sen ringde putte å väckte mig 08:30 hehehehe å då låg lilleman vaken i sin säng å höll på me sina saker sååå söt.

Jaha då va de Tisdag redan dagarna bara springer iväg hehehe man kommer bli gammal fort om de ska fortsätta gå så här fort :)

Idag bestod min frukost av ett glas Bravo juice är inte alls sugen på å äta nåt :( Ska försöka om nån timme igen eller nåt. Lilleman ville inte heller ha nån frukost :( kan ju kanske bero på att han åt en hel flaska vid 05:30 ska pröva om han vill ha snart igen..

Jusst nu sitter han å lyssnar på lite musik han älskar musik de har han alltid gjort men kan ju kanske bero på att jag spelade väldigt mycket musik för honom när han låg i magen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0