Mysigt..

Jag å lilleman la oss i soffan för ett tag sen för å kolla på en film ihop å efter en stund så hade lillprinsen somnat på mitt bröst alltid lika mysigt å härligt när han gör de å så låg han där å små snarka i 1,5 timme :)

Å han vakna för en liten stund sen så nu har han fått en ren blöja å ätit en banan så nu klarar han sig tills de e dags för middag vilket han ska få när vi kommer hem från jakten på hans 1 års pressent från hans farmor å farfar eller jakt å jakt vi ska åka å kolla om den finns kvar annars får vi tänka om :)

Jag har inte riktigt mått bra idag så jag har verkligen inte gjort ett skit här hemma :(

Å de har jag lite dåligt samvete för så får se hur jag mår sen när vi kommer hem igen om jag kör på då så de blir lite ordning här hemma igen hehehehehe.

Annars händer de inte så mycket idag kanske blir en mysig familje kväll i soffan me nalle puh å lite majskrokar :)

Majskrokarna e för lilleman då alltså hehehehe.

Han bada igår får se om de blir ett bad för honom ikväll åxå han älskar å bada men blir så arg när man tar upp honom för då blir de ju kallt å då tar han toner hehehehe mitt lilla charmtroll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0