Helt död..

Jag är så sjukt trött Markus har sovit så fruktansvärt dåligt inatt jag har vart uppe 7 gånger å så vart de ju ingen sovmorgon i morse heller :(

Så jag har verkligen inte sovit ånga timmar jag är så trött så jag mår illa å känner mig full riktigt vidrigt kan jag lova.. Får hoppas han sover ett par timmar under dagen så jag me får lägga mig å sova en stund men bara för att jag behöver sova så kommer han säkert inte sova alls :(

Å kl 18 ska vi till chrille å Emma å fira chrille för han har vart dålig i veckan men känner sig bra nu å frågan e ju hur jag kommer orka de om jag inte får sova nåt under dagen...

Måste i alla fall ta en duch när putte har kommit hem kanske man vaknar lite till liv får hoppas på de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0