Händer ju inget :(

Nä de händer inget här hemma :( Jag vill å jag vill men jag bara orkar inte jag mår inte helt bra så orken är som bortblåst :( Så de vart inte att jag tog diskmaskinen igår :( fy skämms på mig. Men ska se om jag kan få ork till de under dagen jag hoppas på de så nånting blir gjort :)

Markus sov hela natten inatt med :) Han vaknade vid 06 imorse å då gav putte honom en flaska å efter de somna han om å sov till 08 men låg å lekte me sina saker som hänger i sängen till 08:30 han hade säkert legat längre men de va då jag smög in till honom å då möttes jag av världens största leende som man alltid gör när man går in till honom min lilla sötnos :)

Nu sitter han å kollar på nalle puh han ska snart få gröt han brukar äta vid 09 men eftersom han åt en flaska välling vid 06 så skuter vi upp gröten till 10 idag :) ibland blir de så :)

Imorrn ska jag å Markus ner på stan me erika hon ska shoppa som en tok hehehehehe :)

Ska bli skit skoj :) Hon slutar 12:30 imorrn å då skulle hon traska hit direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0