God Morgon..

Ja då har jag å Jason precis klivit upp ur sängen :)

Markus ligger fortfarande å sover måste vara första gången han sover längst hehehe.

Han vaknade bara 1 gång i natt å de va vid 03 så natten har vart helt underbar fler såna vill jag ha :)

Martina kommer hit vid 10:20 sen ska vi iväg å sen tror jag de blir att vi drar hit å tar en fika eller nåt :)

Vi fikade ju på stan igår de va jag Martina, Tanja å Erika å erika bjöd mig på fikat tack gumman..

Sen tog jag å erika en sväng på stan efteråt å hon köpte en mumin body å ett set me byxor å t-shirt till Markus hur jävla gulligt som helst av henne jag blev fan helt rörd..

Bilder på kläderna kommer måste köpa nya batterin till kameran bara :)

Sen efter stan gick vi hit en sväng å sen gick vi å mata änderna allihop å så tog vi en promenad å efter promenaden beställde vi varsin pizza å gick hit å åt de va verkligen en kanon dag :)

 

 

Imorrn ska vi tillbaks till Strömsholm me jason för å se om resten av inflamationen i buken har lagt sig..

Jag hoppas på de så jag håller på å bli grön här hemma..

De finns ju roligare saker å göra än å åka fram å tebax till strömsholm vi har ju vart där ett antal gånger me Jason...

Å billigt e de fan inte heller..

Så håll tummarna för att han är helt frisk imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0