God Morgon Världen

Jag är sååå trött Markus har sovit så dåligt ett tag nu :(

Jag får gå upp minst 2 gånger per natt å de tar på krafterna kan jag lova, jag känner mig som en levande zoombi.

Så idag ska jag nog inte göra så mycket alls medans Patrik är på jobbet.. Bara ta de lugnt här hemma å försöka vila upp mig lite tror kroppen skulle uppskatta de :)

Men de kanske blir lite plockande om jag får allt för tråkigt men inte mycket alls i så fall..

Sen ska jag laga god lunch som jag ska moffa i mig sen :) De blir sweet chili lax som ska tillagas i ugnen å till de blir de en grönsallad me lite tomat mmm såå gott..

De vart ett glas juice nyss ska försöka få i mig lite yoghurt om nån timme jag kan fan inte äta så här tidigt mår illa av tanken men vet inte varför jag är så... Frukosten e ju liksom de viktigaste målet på hela dagen så jag ska bannimej försöka annars får jag skära upp 3 st kiwis eller nåt :)

Jusst nu sitter lilleman å kolla på lite nalle puh å han e lugn för en gångs skull se hur länge de håller i sig :)
Han har kommit in i nån lustig period hans humör är som en riktig berg o dalbana.

Jason mår riktigt bra efter operationen vi ska på återberök på onsdag å kolla om resten av inflamationen i buken har lagt sig nu när dom har kastrerat honom.
Jag hoppas verkligen att han är helt frisk för han har ju inte fått motionera ett dugg under den här historien å de e 8 veckor nu :(
Både han å jag behöver komma ut å röra på oss :)

Fan va härligt att solen skinen jag hoppas verkligen att de håller i sig å att våren är på väg för nu är jag sååå sjukt trött på all jävla snö de går ju liksom inte å va ute för dom kan ju fan inte ploga jävla nötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0