Fy sååå tidigt..

Ja idag tyckte lilleman att mamma skulle gå upp 06:30 och jag förstod varför när jag gjorde honom i ordning han hade bajs i blöjan..

Så jag har vart uppe sen tuppen typ. Lilleman vart super grinig dvs övertrött så jag la honom i sängen å efter 5 min sov han vilket han gör fortfarande men tror ni jag kan sova nu??? Svar NEJ..

Allatabletter e svalda vilket dom blev för över 1 timme sen så nu håller jag på å kokar 2 ägg som jag ska äta till frukost :)

Sen måste jag tömma diakmaskinen för hela diskbänken e full me disk efter gårdagens middag å efterätt :)

Erika va här igår så hon åt me oss mysigt va de å sen åt hon å jag fruktsallad till efterätt sååå gott..

Så hela diskbänken e full me disk. Men jag har varken ork eller lust å ta de nu så de får vnta lite..

Ja då va de fredag idag känns skönt trots att jag e hemma å ledig hela veckorna så känns de ändå skönt när de blir helg..

På måndag ska vi till banken å höja mitt lån så jag kan betala av min skuld till försäkringskassan på 9000 kr för räntan där e så hög så de försvinner liksom ingenting på lånet å då känns de inge kul alls å sitta å betala på de för då betalar man ju inte på nåt liksom..

Så de ska bli grymmt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0