Frukost..

Ja nu har både lilleman å jason fått i sig sina frukostar å jason har även fått sina mediciner.
Så nu sitter jag här i soffan å försöker få i mig min frukost å de e svårt kan jag lova för jag brukar typ aldrig äta frukost de känns alldeles för tidigt för mig men men de e bara å trycka i sig.
Lilleman sitter å kollar på en av alla sina filmer :)
Jag som va sugen på å gå en vända på stan idag ja jag va sugen ända tills ja titta ut genom fönstret..
Nu får de här jävla vädret ta å ge sig hur jävla länge ska de snöa liksom????
Aja trött blir man i alla fall...
Idag ska jag väl plocka lite här hemma om jag orkar å får lust till de vill säga :)



Se så liten lilleman va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0