Dagen

Ja då har lilleman fått lite mat i magen å Jason e rastad..

Nu sitter jag i soffan å väntar på att kl ska bli 12:20 för då ska jag byta blöja på honom å ta på honom å sätta honom i vagnen för då bär de av mot stan för å träffa Erika :)

Vi ska luncha å de e fan de första vi ska göra om jag får bestämma för jag e svin hungrig..

Antingen blir de kina eller att gå till salladsbaren å plocka ihop sin egna sallad vet inte vad jag e mest sugen på kina tror jag faktiskt :)

Sen ska erika bränna lite pengar från sin fetinglön :) Å jag ska mest springa efter me lilleman hahahaha nä skämt å sido jag ska kolla om jag hittar nån påskpressent till lilleman klart han ska få sitt första påskägg i år :)

Nä ska fixa lite innan de e dags å dra men ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

sv: stämmer bra. :)

trevlig påsk!

2010-03-30 @ 13:35:15
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0