Banken..

Ja vi va ju på banken igår å de gick hur bra som helst.

Vi höjde mitt lån me 9000 kr så nu har jag betalat bort skulden till försäkringskassan å fy fan va skönt de känns.. Sen höjde jag betalningen på mitt privatlån från 500 kr till 1000 kr i månaden så man blir av me de fortare :)

För soffan kommer betalas av den här månaden så då försvinner de åxå känns bara sååå skönt när man blir av me lite avgifter..

Vi öppnade även markus sparkonto men vi öppnade ett vanligt sparkonto så de vi sätter in e de han kommer att få.. Sen öppnade jag å patrik ett sparkonto ihop som båda måste gå ner till banken för att få ut pengarna men vi sätter in pengar på de själva när vi har lite extra pengar å sen öppnade putte ett eget spar konto hehehehe vi öppnade en himla massa konton känns de som..

Sen fick vi ett lånelöfte av banken på 1 600 000 kr till å köpa hus.. Å de låne löftet gäller i 6 månader sen gick de å förnya de om vi ville de..

hade jag jobbat så hade vi fått ett högre lånelöfte men vem vet vi kanske hittar ett hus för 1 600 000 kr :)

 

Idag ska erika komma hit å vi ska kanske ner å luncha de e kina mat som står på menyn idag sååå gott men hon sover fortfarande hehehehe :)

Markus kollar på sin käre vän nalle puh han e så söt när han e helt inne i filmen ser så jävla gullig ut :)


Kommentarer
Postat av: Bragelovise

Big tnks for interesting and useful site!

2011-08-11 @ 08:10:35
URL: http://bragelovise.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0