9 Månader.

Jag idag blir våran lilla guldklimp 9 månader..

Tiden bara springer iväg, jag tycker inte de va så längesen jag gick här hemma me den jätte stora magen, ryggont å ett evigt springande på toa för han tryckte så dant på blåsan..

Jag minns förlossningen som om den vore igår..

Jag minns hur lyckan kändes när dom la upp honom på mitt bröst å när vi fick se honom för första gången :)

Han va de finaste vi någonsin hade skådat å han va våran..

Å idag e han en stor kille som kryper runt för fullt kan sitta själv å han kan även sätta sig från liggande å han kan ställa sig själv om han håller i tex soffan så de går fort när dom väl börjar göra framsteg :)

 

Idag tänkte jag att de skulle bli lite pulkåkning för lillprinsen i de fina vädret :)

Sen är jag nog sugen på å lägga upp pulkan på vinden för den tar sån plats i hallen å förhoppningsvis så är ju snön snart borta å våren här :)

Jag mådde ju inte så där jätte bra igår så jag tog ju varken tvätten lr disken så de ser lite ut som om en bomb har flygit in genom fönstret här så jag tänkte kanske försöka ta hand om de idag om jag orkar :) Men jag mår lite bättre idag i alla fall :) men e fortfarande sååå trött trots att jag har sovit i 12 timmar de behövdes kan jag lova :)

 


Alldeles ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0