VARMT...

Vilken jävla värme, man svettas ju som en gris utan å göra nåt.. Vidrigt!!!!

Jag ska byta sängkläder idag måste ju göra de skit ofta när de e sån här jävla hetta å så blir de å ta en kall dusch innan man ska lägga sig så kanske man får nån timmes sömn. Fan jag vaknade skit ofta inatt helt varm å äcklig går verkligen inte å sova :(

 

Markus e rätt grinig idag men de beror på värmen för han e helt klibbig å svettig.. jusst nu ligger han å sover en stund vilket han behöver..

Putte skrubbar rent grillen :) Å när han e klar me de ska jag ta tag i disken å starta en maskin tvätt :)

Man kan ju få lite gjort fast de e äckligt varmt får se om jag orkar dammsuga när Markus har vaknat..

Åt precis lite lunch de vart en smootihe men den va inte så god å så åt jag en banan till de e fan inte hungrig i denna värme men måste ju äta lite för lillen som bor i min mage ska nog skära upp lite frukt å äta sen kommer nog inte orka äta nån mat idag max sill å potatis i såna fall aja får se hur de blir me de. Lite frukt ska jag äta om ett tag i alla fall..

 

Ska även göra iordning lite citron vatten å ha i kylen för jag gillar inte vatten så de kanske går lättare om de smakar lite citron :) köpte även lime :)

 

Fy fan va äcklig man känner dig i den här värmen......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0