Tidig :)

Ja igår satt jag å erika ihop lillens säng å ställde in den i vårat sovrum..
Vi bäddade iordning den så nu står den helt klar nu e de bara lillen som fattas..
Lite tidigt kan vissa tycka men inte jag för jag har såå mycket som snurrar i mitt huvud hela tiden så de känns faktiskt skönt att den står på plats..
Vi va tidiga me de när Markus låg i magen åxå..
Håller även på å tvättar upp lillena kläder som H*n ska ha på bb :)
Jag tar lite då å då känns bäst då..
Orkar inte stressa me allt i sista sekund å de passar inte heller me tanke på att vi redan har Markus så tar lite när de finns tid :)

Hade tänkt lägga ut en bild på sängen men batterina i kameran e slut för tillfället så den bilden kommer lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0