Sömn???

Ja frågan e om man kommer få nån sömn inatt???

De e ju världens liv på åbryggan nå jävla band som spelar å typ hela parken e full me massa luffare som sitter å dricker å lyssnar på skiten å jag vill lova att volymen på skiten är HÖG..

Knappt så lilleman kan sova, han har vaknat till å från å han kan sova igenom de mesta så har en känsla av att den här natten kommer bli svin jobbig å me väldigt lite sömn...

 

Jag har tvättat lite idag, 2 maskiner vart de.

Har även tömt diskmaskinen å stoppat in de som va på diskbänken..

Lilleman åt sin kvällsmat själv som bestod av gröt å jag kan ju lova att både han å matstolen va tvugna att bada efteråt han hade gröt precis överallt till å med håret va fullt hahahahaha aå han såg ut :)

 

Vi hyrde en film som vi kollade på efter vi lagt lilleman å den va fan inte alls bra jävla skit film...

Ska nog snart byta sängkläder å ta mig en kall dusch lär ju ändå inte kunna sova på ett par timmar så då kan man lika gärna få lite gjort...

 

Ska nog vattna orkideerna åxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0