Sköönt...

Äntligen så regnade de igår kväll de behövdes verkligen..

Å de gjorde att man sov mycket bättre me tanke på att luften blir så pass mycket svalare när de regnar så de va verkligen hur skönt som helst...

 

Jag vaknade inatt å mådde verkligen piss dåligt mådde så illa å hade såå ont i magen va bombis på att jag skulle bli magsjuk eller nåt men i morse när jag vaknade så mådde jag som vanligt igen vilket kändes såååå skönt :)

Jag hatar nämligen att vara sjuk så skönt att man slapp..

 

Jag drack en jordgubbs smoothie till frukost å de gjorde även lilleman till sin smörgås..

Han älskar verkligen mina smootihies han hinkade i sig hela på en gång..

Men han gillar ju frukt som tusan åxå så de e ju skit bra..

 

Jag har tagit hand om halva disken måste bara tömma diskmaskin å så har jag startat en maskin tvätt tänkte köra i alla fall 2 maskiner idag de känns så skönt när tvätten i korgen minskar..

 

Idag ska vi eventuellt till slagsta glass med Emma å chrille vi skulle höras idag å bestämma hur de blir...

Blir de så att vi åker så ska jag å putte dela på en big å lilleman ska självklart åxå få vara me å mumsa på den :)

 

På Tisdag kommer barnbidraget då blir de å åka iväg å handla å fylla upp lillemans blöj å mat förråd :)

Fan va de går åt blöjor på sommaren..

Men de e ju ganska självklart egentligen me tanke på att dom dricker mycket mer i denna värme..

 

Nä he nu ska jag glo vidare på nätet ha de ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0