Pizza...

Ja putte åkte nyss iväg för å hämta Pizzan vi beställt..

Vi va först inne på american pizza men ångrade oss i sista sekund å tog en viking pizza från bella dom e snuskigt goda så jag sitter här å väntar :)

 

Tidigare idag frågade putte om vi skulle ta en promenad runt balsta men jag har inte vart på topp alls idag har vart matt haft ont i huvudet å mått lite små illa så jag sa att jag inte orkade i denna värme så då tog han me Markus ut å gick rundan själv å då la jag mig i sängen framfr en beck me en skål jordgubbar gott som tusan har snart ätit upp alla vi plockade igår får se om vi åker en vända till den här veckan å plockar eller om vi köper i affären... Dom innehåller ju järn så de e ju bara bra att jag äter dom å så e de ju nyttigare än godis :)

Men dom vi plocka igår är verkligen sjukt jävla goda så söta i smaken 1000 gånger godare än dom man köper i affärn...

 

Markus sover vilket han har gjort sen 13:30 så han vaknar nog snart för han sov fan 14 timmar i natt åxå men han kanske e inne i en preiod nu där han behöver en massa sömn min lilla prins kanske växer så de knakar :)

Å han e ju så mycket rörligare nu så inte konstigt att han blir trött å så denna värme man e ju själv helt slut.

 

Nä nu ska jag duka fram

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0