Påfrestande..

Ja de e påfrestande för både huvudet å kroppen å aldrig få den sömn man behöver..

Får ju gå upp ett antal gånger per natt dels för att markus vaknar å vill ha mat å sen för att jag vaknar å måste springa på toaletten, å värre lär de bli me toalett besöken hur närmare förlossningen vi kommer jag va helt hopplös me de där när jag väntade Markus gjorde fan inge annat kändes de som..

Å sen när man har en son som vill upp tidigt å är utvilad medans man själv e sååå trött att man känner sig som en zoombie men de e inte mycket att göra än att kliva upp å hoppas att man vaknar till liv..

Jag har i alla fall startat första maskinen me tvätt för dagen, tänkte i alla fall försöka tvätta 2-3 stycken idag :)
Ska även ta disken å plocka undan lite vill även byta sängkläder hoppas orken å motivationen håller i sig bara å att de blir mulet me lite regn pallar inte denna värme vill ha en regnig dag..
Måste även vattna mina orkideer idag har ju glömt bort dom å dom e nog törstiga nu efter dessa sjukt varma dagar vi har haft..

Nu jobbar Putte sin sista vecka sen har han 4 veckors semester, ska bli skönt å få lite hjälp under nätterna å även dagarna blir de ju då eftersom han kommer va hemma istället för på jobbet..
Sen har vi tänkt att han ska vara hemma å va pappa ledig när jag går på havandeskap för vill inte lyfta Markus allt för mycket då å tror inte jag ska göra de heller..
Skönt å få vara hemma hela familjen ett tag innan lillen kommer till oss så vi kan ängna en massa tid ihop å göra saker me lilleman..

Jag funderar även på om jag ska ta å duscha Jason idag de va ett tag sen nu eller om man ska ta de efter vi vart i stugan vi ska ju dit några dagar under puttes semester om de e fint väder å där kommer ju Jason bo i sjön å då blir han ju ändå as skitig.. För jag får så himla ont i ryggen när jag ska duscha honom måste ju stå så konstigt...
så de får nog fan vänta..



Gammal bild på Jason å Markus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0