Ny metod..

Ja vi har ju haft lite problem med jusst nattningarna av Markus å när han vaknar på nätterna..

så nu har vi testat å vart i rummet med honom tills han har somnat å de verkar funka så imorrn blir de å bära ner en av fåtöljerna som står på vinden å ställa in i Markus rum om Emil hade tid å hjälpa putte å få ner den..

För de e inte så skönt å ligga eller sitta på golvet för ibland kan de ta ett tag innan han somnar å då kan de vara skönt å sitta bekvämt å så kan jag ju sitta där å amma lillen när vi har besök vill helst inte sitta bland folk då.

Vi ska köpa en vit klädsel från ikea bara till fåtöljen..

De e ingen ektorps fåtölj men den ser precis likadan ut så då borde ju den klädseln passa eller hur???

 

 

Idag va vi över hos heidi å Emil å kollade på filmen dom fick från 3d ultraljudet så nu har jag sett mitt systerbarn :)

Jag vet även könet men vill inte skriva de här än för vet inte om hon vill gå ut me de..

Fan vilken skillnad de va på 2d å 3d...

Riktigt häftigt va de å se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0