Malma Markan

Ja vi va ju där igår men de vart även en tripp dit idag åxå :)

Idag åkte vi dit me Emma å Chrille.. Timmarna bara sprang iväg de vart även en del shopping så klart :)

Sen gick vi å åt på en pizzeria allihoppa å gott va de..

 

Å medans vi va iväg å roade oss så hade lilleman de jätte skoj hos sin tant Erika..

Tack för hjälpen gumman, uppskattas verkligen att jag å putte kan göra nåt några timmar nångång utan våran älskling.. men de e som sagt alltid lika kul å åka å hämta honom när man har fått sakna honom lite..

Fan får en lyckokänska i hela kroppen av att bara skriva om min lilla prins han e verkligen mitt allt mitt liv jag älskar honom mer än något annat...

 

Imorrn e de söndag å då vet jag inte vad som händer å fötter här..

Vi har ju brännt nästan 2500 kr på marknaden så de e de shopping stopp för oss denna månnad eller vi ska försöka i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0