Lagad???

Ja imorse när jag va ute me Jason så mötte jag tvättmaskinsgubben å han frågade hur de hade gått me tvättmaskin...

Inge vidare sa jag för att vi inte riktigt visste vad han menade när vi pratade me honom igår...

Så då sa han jag ska bara in på ica å köpa kaffe så följer jag me upp å tittar på den så de gjorde han å han hittade felet, jag hade dragit av ena slangen, ooops..

Så han sa hur putte skulle göra så vi får se sen när jag ska starta en maskin om den e lagad eller inte..

Fan va skitigt de va bakom den så jag har fått städa hela badrummet idag åxå så nu väntar jag på att golvet ska torka å sen ska de startas en maskin tvätt...

 

Hoppas verkligen den är lagad nu hatar å städa golvet efter varje tvätt finns roligare saker å göra liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0