Jordgubbar...

Ja dagen började med att Jag, putte å lilleman drog en vända till parken zoo gick där i typ 1 timme jag höll på å smälta bort shit va varmt de va...

Sen efter de så åkte vi till ekängen å köpte en drickaback... Sen så ringde vi Heidi å kolla om hon ville me å plocka jordgubbar å de ville hon så vi plockade upp henne å så drog vi ut mot jordgubbarna å där va de fan ännu varmare vill jag lova men vi plockade tills vi va nöjda å de blev en del :)

Å lilleman åt som en tok medans jag plockade putte fick springa å plocka å ge lilleman för han ville ha mer å mer å mer hela tiden så söt när han satt i sin vagn å smaskade på sina jordgubbar :)

 

Nu så kokar jag lite potatis för vart fan sugen på sill å potatis de e gött som satan när man e sugen :)

Sen blir de självklart å äta jordgubbar under dagen :)


Tänkte försöka tvätta en maskin me tvätt åxå.. Har blivit en massa jävla tvättande dom hät dagarna men vill försöka tvätta ur tvättkorgen å me barn så blir de en massa tvätt vill jag lova så de e bara å tvätta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0