Jordgubbar och grillning..

Ja idag har vi vart iväg å plockat lite jordgubbar me Mickye och Zandra vart även en hel del ätandes under tiden :) Gott va de å de blev lite jordgubbar så de ska jag äta till frukost imorrn :)

Sen efter jordgubbsplocket så grillade vi lite här å snackade en massa skit as trevlig dag har de vart.

Dom åkte nyss för Zandra ska upp å jobba tidigt imorrn..

Fler dagar som denna måste vi ha..

 

Vi va ute i stugan igår å de va trevligt.

Tarja å Micke va där å sen efter ett tag kom Eddie å Vasso..

Nu har alla badat utom jag å putte pressen börjar bli stor hehehehe men de känns ju så jävla kallt när man doppar fötterna så får se om de blir nå bada i sommar men jag ska göra ett tappert försök tänkte jag :)

 

Redan Torsdag imorrn dagarna verkligen springer iväg snart har Putte redan haft 1 vecka semester helt sjukt ju..

Jag har tvättat lite idag å tagit disken skulle behöva plocka undan alla grejer som ligger över allt också men man blir ju så jävla matt i denna värme så man tar de som man måste först dvs tvätten å disken...

Skulle behöva damma å dammsuga åxå men får se om de kanske kommer nån regnig dag här snart så man kan få lite gjort :)

 


Kommentarer
Postat av: Imresara

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-08-02 @ 07:37:36
URL: http://imresara.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0