Jobbigt, helt slut..

Ja den här natten va en riktig match..

Markus vaknade 01 å va uppe till strax efter 03 vi satt å titta på landet för längesedan å han åt en macka å drack lite juice sen somnade han i sin säng, men den sömnen va inte låångvarig för 04:30 va de dags igen...

Jag gick å vaggade honom lite i lägenheten men de hjälpte inte så jag la honom i våran säng å där somna han efter ett tag å då bar jag in honom till sig å sen sov han till 09 så de har inte blivit så mycket sömn för mig inatt så jag e rätt slut vill jag lova..

Men de e bara å bita ihop å hoppas att den här natten blir bättre..

 

Jag har startat första maskinen för dagen i alla fall jag har en del jag ska få gjort under dagen så som tvätta å plocka undan lite, städa badrummet å plocka iordning i Markus rum, tömma diskmaskinen osv osv..

Men jag tar fan lite då å då me tanke på att jag e så sjukt jävla trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0