jason

Ja snart ska jag ta å gå ut me Jason..

Har inte mage å väcka putte idag för att han behöver rastas så jag tar de själv idag..

Han ska fan få sova tills han vaknar han behöver fan de å jag känner att jag kan vara lite snäll idag :)

Visst skulle jag med vilja sova men aja nu e de som det är..

Å de e väl lika bra att jag vänjer mig för putte har ju bara semester den här veckan å en till sen så står jag ju ändå här själv på nätterna i veckorna å på dagarna för jag har sagt redan innan markus föddes att jag tar nätterna själv i veckorna eftersom han ska upp å jobba å de står jag fortfarande för.

 

Han jobbar ju typ bara i 5 veckor sen e han ju pappa ledig me markus när jag går på havandeskapspenning me den nya.. så då har jag honom hemma i 2 månader innan lillen kommer vilket känns så skönt för min rygg blir bara värre å värre så kan vara skönt å ha honom hemma å hjälpa mig me markus som börjar bli tung :)

Å jag tror putte tycker de ska bli super kul för han å markus håller på å härjar här hemma som tokar han tycker nog de e extra kul nu när Markus har börjat å gå..

Nä nu ska jag klä på mig å så ska jason rastas snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0