Helg..

Ja idag e de fredag å de innebär Helg å att Putte har 4 veckors semester sååå underbart..
Jag tycket jag skulle vara duktig å starta en maskin i morse va ganska trött som vanligt så de slutade me att bilnycklarna fick sig en åktur i tvättmaskin..
Så jag tror jag behöver ha putte hemma ett tag så jag får en chans att vila upp mig lite innan nästa lilla underverk kommer till oss :)

Idag blir jag barnledig en stund vid 14 taget vilket ska bli såå sknt då ska jag nog bara ligga å vila tror fn jag dammsugar ikväll eller så får de bli imorrn..

Jag har lagt markus i sin säng me en flaska välling i hoppet om att han ska sova en stund innan han ska ut på äventyr me sin farmor å farfar de e ju inge kul om han sover då liksom..

Jag känner att jag inte mår riktigt bra idag :( Känner mig matt, illamående å så har jag ont i skallen :(
hoppas de går över snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0