Grillat..

Ja nu har vi precis ätit grillat å gud så gott de va..

De vart revbenspjäll, rotfruktsgratäng, grillade körsbärstomater å beasås me smak av chili så nu sitter man här mätt å belåten..

Å Jason vart överlycklig han fick ju benen å de va ju en hel del kött kvar på mina bitar hehehehe å sen vart de lite ben kvar som jag inte vill ge honom idag utan dom har jag lagt i en påse i kylen så dom ska han få imorrn..

 

Imorrn ska vi åxå äta grillat då blir de nån köttbit som ska slängas på grillen :)

Grillat e ju helt klart de goaste som finns så de e riktigt nice å äta de :)

Vi köpte även kycklingfileer idag så de ska vi nog åxå grilla nån dag..

 

Jag måste fan börja äta bättre vill fan inte se ut som nån jävla fettsäck..

Visst händer de att jag e sugen på skit men de e då jag måste försöka behärska mig å stå emot, svårt e de men jag ska ge de ett ärligt försök..

Fan ju mer skit jag stoppar i mig nu ju svårare kommer jag få sen när fettet ska bort..

Vägrar se ut som en uppstoppad korv..

 

Nä nog pratat om de...

 

 

Markus kollar nalle puh å knaprar på en himla massa gurkskivor de va tydligen riktigt gott idag :)

Han ska bada ikväll för jag ska bädda rent i hans säng å då måste man vara ren å fin.

Imorrn ska han äntligen få träffa sin tant Erika som äntligen har kommit hem från gbg.. de va hela 3 veckor sen han träffade henne..

Får se vem som blir gladast hon eller han de e fan svårt å säga för dom där två har nåt speciellt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0