Grillar...

Ja den här dagen har bara sprungit iväg..

Den började me att jag å lilleman tog sovmorgon vi låg å drog oss till 09:30 såå skönt de va sen upp å lilleman åt frukost å kollade på barnprogram å jag plockade lite här hemma..

Sen ringde erika å efter ett tag kom hon å hennes kille fråg gbg, vi tog en snabb runda på stan åt på spicy hot hem hit igen å fikade på balkongen sen va dom tvugna att gå för hon skulle börja jobba kl 16.. Å sen kom putte hem vi åkte till öb å köpte lite smått å gott sen till min farmor på en fika å där badade å härjade Markus som en tok.. Å vi kom hem för en stund sen Markus sitter å pular me sin kvällsmat som består av macka å yoghurt å sen blir de en flaska välling i sängen :)

Å jag hoppas verkligen han sover bra inatt åxå för de är så skönt när man bara behöver gå upp en gång per natt å ge honom mat :)

 

Putte håller på å grillar de blir kött, bakpotatis, grillade körsbärstomater å potatis sallad så gott ska de bli :)

 

Imorrn jobbar putte sin sista dag sen har han semester vilket han behöver för han har ju jobbat å slitit i ett helt år nu å då kan vi hitta på en massa kul me Markus :)

Vi ska nog ut till stugan nästa vecka å bara njuta å vara sen blir de nog några besök till Parken zoo å lite olika lekparker :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0