Full rulle...

Ja idag har de vart full rulle som vanligt..
Markus har de vart full fart på hela dagen som vanligt förutom den stunden han sov på dagen..

Nattningen gick väl ganska bra om man gemför me dom två tidigare kvällarna..
Började me att han kladdade me gröt samtidigt som putte mata honom å han fick i sig bra måste jag säga sen efter de så fick han bada en stund i hoppet om att han skulle varva ner lite..
Efter badet fick han lite massage me sin kräm å de gillade han sen vart de å borsta tänderna men han började skrika så fort han fatta att vi va på väg mot sängen..
Så jag stannade i rummet en stund sen gick jag ut en stund å då vart han hysterisk så jag gick in igen efter några minuter å läste lite å sen la jag mig på golvet å efter ett tag så la han sig i sängen å åt lite välling å till slut somna han å då smög jag ut..

Men varför blir han så hysterisk när man går ut ur rummet???

Har även tänt lite små lampor där inne så de e inte e helt mörkt får se om han vaknar hysterisk inatt som han har gjort dom senaste 2 nätterna har verkligen vart skit tufft å knappt fått sova nåt på 2 dygn de känns vill jag lova i både huvudet å kroppen...

tack för tipset Michaela när de gäller maten..
Har fått i honom en halv burk me mat å en del gröt på kvällen...
Å vill även tacka för tipsen jag fått ang nattningen av Markus..
Alla tips å ideer är såå välkommna för vi måste få ordning på nattningen annars kommer jag gå in i väggen innan den nya lilla bebben är här...

Maskinen läcker inte längre såååå jävla skönt


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det är en fas dom genomgår runt ett års ålder. Dom blir mer och mer självständiga men samtidigt så vill dom veta att du alltid finns där och behöver ofta mera närhet och trygghet för att våga bli självständigare. Jag tycker att Natalies råd var bra och precis som du gjorde, var med i rummet så han känner sig trygg och kan somna men undvik att få honom att somna i famnen - det kan vara svårt att få bort och det är ju ingen höjdare, speciellt inte när bebisen kommer sen.

2010-07-22 @ 21:54:31
URL: http://micaj.blogg.se/
Postat av: Samamna

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-11-21 @ 15:02:31
URL: http://samamna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0