...

Idag mår jag lite illa känner jag, å den här förbaskade värmen gör de ju inte bättre :(
Jag har i alla fall fått i mig 2 ägg men de gjorde inte att jag känner mig bättre :(
Markus sov okej inatt nu sitter han å knaprar på små äppel skivor han verkligen tok älskar frukt vilket känns helt underbart för frukt e ju bra å nyttigt :)
Han åt massa frukt hod heidi å emil i går åxå :)
Jag har inte startat nån maskin tvätt än som jag hade tänkt :(
Hoppas jag får ork snart till å göra de för de skulle verkligen behövas...

Idag vet jag inte vad som händer pappa skulle kanske komma på en fika om de inte va för varmt å de e ju verkligen sjukt varmt även idag så får se hur han gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0